Saturday 29 March 2014

Sabun Ketiak????

Korang pernah dgr x sabun ketiak??? Bunyi jea da buat org tergelak yea la ketiak pun ada sabun hahahaha.. pertama kali aku tgk sabun nie ofkos la kat fb mn lg kn hehehe..ms tu aku mmg ngah mcari sabun atau apa jea ubat utk mengubati jerawat di badan aku nie..yeala walaupun org x nmpk dan org x tau pun, tp aku jd x selesa bila rs dan tgk bdn sndiri ada jerawat mcm kt tgk kat muka ada jerawat je mula2 cari ubat nak kecutkn atau pun nak hilang kan jerawat tu kn.. bila aku belek2 kat fb tu rs nak cuba la sabun nie mn tau berkesan..so aku tny adk sedara aku mcm mn nakbeli so dia bgtau kwn dia ada jual sabun nie..aku pun excited jmp dia dan beli utk pakai sendirr..bila da cuba selama seminggu alhamdulillah mmg cepat berkesann wangi plak tu klau pakai confirm wangi satu bilik air pas mnd bdn jd wangi jea segar semcm..slpas sbln pakai aku perasan jerawat kat bdn da kurang la tggl bekasnya sj lg satu kulit bertambah lembab dan halus..wah best nya..so aku cari lg info pasal sabun ketiak nie rupa-rupanya ada kebaikan lain..

kebaikannya:-

1. merawat masalah kulit sensitif
2. memudarkn kesan gelap di bahagian ketiak, siku, lutut, celah peha dan lipatan leher
3. mengatasi jerawat di muka dan badan
4. merawat tumit kaki pecah dan kasar
5. ekzema atau ruam susu kpd bayi
6. cepat menyembuhkan luka
7. memudarkn parut
8. menghalus dan melembabkan kulit
9. merawat kematu akibat duduk bersila yg lama
10. merawat kudis, panau ataupun kurap

byknya kebaikannya pttla ramai yg jd pengedar sabun nie..mmg puas hati bila pakai.. jd skrg aku mmg hanya guna sabun ketiak nie bila mnd x kisahla walaupun harganya mahal skit drpd beli ubat yg mahal tppenyakit x sembuhkn..antara ramuan sabun nie adalah:-

1. garam buluh
2. aloe vera
3. ekstrak teh pu-erh
4. ekstrak liquorice
5. minyak tea tree
6. vitamin e

mmg terbaik la ramuannya ptt pun kulit lembab, cantik dan halus jea. kat sini aku ada letak gmbr sabun tu bg yg x pnh tgk la..klau ada yg nak cuba sabun nie bgtau aku yea bolrh la kt kongsi  sama2 kebaikannya x kan nak cantik sorg jea kn hahaha..klau nak tau hrg boleh komen atau sms ke no 012-763 7495..




No comments:

Post a Comment